work

Publicerad: 2013-02-13 i vardagen
 
Jobb idag med, mellan 10-18. Sjukt trött har jag varit hela dagen! Har inte kunnat hålla tillbaka gäspningarna så har gått runt och skämts som bara den. Men nu är jag ledig i 2 dagar tack och lov, ska sova ut riktigt och inte göra mer än nödvändigt. Sen blir det jobb igen på lördag!
 
Körde ett halvdant träningspass när jag kom hem från jobbet med. Hade himla ont i magen och i örat så var verkligen inte tagg. Ja på tal om mitt öra. Jag har ju töjt klart vänster örat men håller på med höger nu. Men under dagen nu har det blivit inflamerat, så det är stort som ett bowlingklot så jag har fått gå tillbaka ett steg så nu har jag bara en fyra i. Om svullnaden inte gått ner tills i morgon så ska jag ta ut hela och låta det växa igen. Men vill verkligen inte det för då har jag köpt två tunnlar i onödan, blä. Någon som har något tips på hur man undviker att det blri inflammerat och grejer när man töjer? Släng väldigt gärna in en kommentar isf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback