Härlig dag.

Publicerad: 2013-01-03 i vardagen
 
Fast jag har jobbat i princip hela dagen så har min dag varit härlig. Strukturerad dag, tycker om när det är så. Så jag inte hamnar framför datorn så fort jag kommer innanför dörren. För idag hände nämligen inte det. När jag kom hem från jobbet vid halv 7 så bytte jag om och drog direkt ut och sprang. Sprang till Ebba, sen gick vi och mötte Robert sedan sprang jag hem. Körde lite styrka när jag kom hem men insåg snabbt att jag inte orkade, de få muskler jag lyckades skrapa ihop i höstas är puts veck. När jag kom hem så plockade jag i ordning på mitt rum, duschade och bytte lakan. Sedan hamnade jag här, så ja, härlig dag.
 
Dock har jag fet träningsverk i rumpan. Vet ni hur jag fick det? Upp och ner på pallar och stegar, inventering är rena rama lumpen nästan! I morgon blir det dock jobb i affären, men förhoppningsvis så slipper jag det och får inventera spännen och sånt istället.
 
Nu ska jag äta sedan dra mig mot sängen, helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback