Top model Sverige

Publicerad: 2013-01-28 i vardagen
 
Top model sverige gick nyss på tv:n, hur bra som helst, men tyckte fel åkte ut dock. Hon fyrkantsansiktet förstår jag inte vad hon gör där, inte heller miss blondie. Och jag stör mig skit mycket på hon wanna be Tyra Banks, hon härmar henne till pricken ju!!! Kom på något eget ffs.
 
Anyway. Började dagen med körlektion, bokat halkbanan nu, göööttt.. Skolan gick lugnt sen, hem, tog tempen, har feber igen gött. Men det hindrade inte mig, körde ett lätt styrkepass ändå. Sen pluggade jag teori en stund också då min körlärare hackat lite på mig för att jag inte gjort det. Skrivit min idrottsanalys har jag också gjort, fett. Fått mer gjort idag än vad jag fått de senaste veckorna, känns bra.
 
Men nu ska jag sluta babbla om helt onödiga grejer och sätta på ett avsnitt av CSI NY istället, so long gay boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback