2011 in pics.

Publicerad: 2011-12-30 i vardagen
 
Januari:
Nyårsafton spenderades på team evangelisation med underbara människor.

Jag och emmie åkte till smålandsstenar och firade mininyår med våra boys.
Jag ville döda allt som hade med skolan att göra. gymnasieval, plugg osv.
Februari:
Tog inte många bilder denna månaden. Men blandannat så fyllde jag 16år, sminkade mig första gången till skolan på mer än ett halvår och chillade allmänt i snön.


Mars:
Umgick med mina bögizar, manfred rakade blandannat av håret.

Jag var i London på shoppingresa med kvinnorna i familjen.


April:
Inte en så händelserik månad direkt. Hängde i stallet med min syster ett tag.


Maj:
Jag chillade stenhårt med mina brudar på gisledagarna.
Jag var på niornas avslutningsfest och svettades ihjäl, en av dom varmaste dagarna på året.

chillade på liseberg med niorna.

Var ute i solen så ofta jag kunde.


Juni:
Slutade skolan.

Min syster tog studenten.

firade midsommar i mellbystrand med Isa.

Campade i nyhem med mina bäbisar

chillfestade @myplace

Juli:
Åkte på språkresa till Paris och Jersey med Alice och lärde känna de bästa människorna.



Augusti:
Chillade i lollos stuga utan el.
Började skolan och hamnade i världens gosigaste klass

Blev nollade.

Hängde i halmstad med vännerna från Jersey.

Mina bögisar kom ner till mellbystrand.


september:
veronica kom och hängde i gislaved ett tag.

chillade galet i skolan.


Oktober:
Var på halloweenfest
Festade hos blomman, lärde känna massa härliga msgare.
september:
Tog mig en tripp till Los Angeles.

Fest hos mattson.

Chillade galet en kväll hos marius.

fest hos eddie

tävlade i drill med dessa söta pinglor.


december:
var på lokalfest med bästa folket.

var på segersta och hälsade på alle

chillade galet hemma hos denise.

första och förhoppningsvis sista snön kom.
Firade jul med släkten.

fick en hemlig förälskelse i kavajer

roadtrip med bästa boysen.
'


Sammanfattning: Fett chill år. Bästa måndaden var nog december eller kanske augusti skulle jag gissa på. Lärt känna så ofattbart många underbara människor detta året så det är helt sjukt. Älskar er alla bebisar!
2011 har varit ett toppenår, hoppas att 2012 blir minst lika bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GALET VA JAG SAKNAR MIN PINKY NU ASSÅ!!

VI MÅSTE SES SNART!

2012-01-01 @ 20:31:09
URL: http://ninass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback