Frisörbesök.

Publicerad: 2012-04-03 i vardagen
 
Jag var nyss på cityfrisören och pratade med en frisör om mitt hår. Hon tyckte att jag skulle vänta med avfärgning tills solen kommer (fortfarande en hemlis hih). Så får solen bleka håret och sedan ska jag färga det blont i omgångar efteråt. Jag vet inte vad jag tycker om det för jag trivs verkligen inte i mitt hår längre, vill inte vara ginger längre.

Jag fick en kommentar med en massa goa tips som jag funderar på att prova, men jag vet inte om jag vågar det där med avfärgning. En massa har sagt att dom har tappat hår och jag vill verkligen inte tappa mer hår än vad jag gör. Så jag ska fundera lite, hör av mig när jag vet hur jag ska göra hihi.
bajshår

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag hade också färgat mitt hår rött för ett tag sen, men jag avfärgade hos frisör och sen färgade jag det blont i omgångar.

Tydligen så ska avfärgningen inte sluta mkt alls, blekning sliter mkt mer.. Men mitt blev iallafall jättebra, dock rätt dyrt frisörbesök...

2012-04-03 @ 17:14:22
URL: http://westernlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback