hopplektion i Svenljunga

Publicerad: 2012-01-15 i vardagen
 
Jag kom precis hem från en härlig dag i Svenljunga. Jag och min syster Josefin fick ett presentkort på en hopplektion av vår andra syster Hanna i Julklapp och det utnyttjade vi idag. Det var första gången jag var uppe på hästryggen på riktigt om man säger så på 3 år. Och det var betydligt längre sen jag hoppade. Så det var minst sagt en utmaning, men känslan går inte beskriva med ord. Helt underbart!

Det blev inte så många bra bilder. Men min mamma filmade dock när jag hoppade bana som jag kan lägga ut om ni tycker det vore roligt?

Edit: Ja, jag vet att jag ser väldigt arg ut haha, skyller på kylan! ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

LÄGG UPP FILM!!! :DDDDD

2012-01-15 @ 18:19:03
URL: http://lovisaarnegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback