Glad.

Publicerad: 2012-06-28 i vardagen
 
I am happy for the moment, just as you know.
 
Inte skrivit något på länge för att jag inte haft lust. Midsommar var grym, sommarlov är skönt, jobb suger.
Är just nu på Öland och jobbar. 12 i sträck, kul liv. Kommer hem på fredagnatt sedan troligtvis jobb på lördag med, KUL! sommarlovet suger med närmare eftertanke. Vill vara ledig och ligga i min säng.
 
Anyway, såg en snygg kille idag, om ni ville veta. Var för stor mes för att gå fram och hälsa, som vanligt. 
 
Mamma sitter och äter chips utan att bjuda mig. Vilken andledning har jag att vara glad? Vet inte men jag är det ändå, soft liv. Nu ska jag sova eftersom det blir tidig uppgång och jobb i morgon med. Peace bro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback