bloppis

Publicerad: 2012-10-29 i new in
 
Den enda funktionen mina klänningar uppnår är att samla damm. Så eftersom jag hatar att använda klänning men köper det endå så tänkte jag att då kan jag lika väl glädja någon annan med de som hängt i gardroben alldeles för länge. Priset kanske går att diskuteras bröder.
Kontakta mig på facebook eller maila [email protected]
 
Tubtoppsklänning, använd 1 gång stl xs - 50kr
Svart använd 1 gång stl S - 50kr   |  rosa, aldrig använd stl S - 50kr
Randig, använd 1 gång stl xs - 50kr
tubis stl xs, aldrig använd - 100kr
Använd en gång, stl S - 100kr
ALdrig använd stl S - 150kr
 

Kommentarer
Postat av: Emma.

E sugen på den svarta jämte den rosa och den rosa :3

Svar: Bara att skriva på facebook när du bestämt dig :>
Sara Rydh

2012-10-29 @ 15:54:58
URL: http://Emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback