Fun fact

Publicerad: 2012-10-21 i good to know
 
> Ibland är jag lite av en attentionwhore när det finns snygga killar i närheten. Tyvärr.
 
> Jag har väldigt svårt för att vara seriös och ta saker på allvar. Men jag blir rasande när andra inte är allvarliga. Då slår det lågor ur öronen på mig.
 
> Jag har väldigt svårt för att visa känslor. Döljer dom gärna med ett leende eller med några galna upptåg.
 
> På min 18års dag ska jag hoppa fallskärm. Dock vill jag göra det i ett lite intressantare land där det är fint väder, så får nog ta mig en liten miniresa över min födelsedag. Och ja, jag börjar redan bli nervös, är ju något sjukt höjdrädd.

> Jag älskar makrill. Men hatar nästintill all annan fisk, klarar inte av det. Brukade säga att jag inte tålde det när jag var mindre för att slippa äta det.
 
> När jag är ensam hemma är jag i högsta grad en städnarkoman. Så fort mina föräldrar är bortresta så städar jag konstant, men när dom är hemma så gör jag det aldrig. Make no sense at all.
 
> Blir ofta väldigt arg när jag är alkoholpåverkad. Som tur var så går det oftast över väldigt fort, när jag smällt allt och insett att jag inte har så mycket att vara arg över och då går jag över till att vara as glad som jag brukar vara i mina fulla stunder. Tyvärr så hinner jag oftast göra väldigt dumma saker under den korta tiden som arg.
 
> Jag äter 4 sortes tabletter dagligen. Diklofenak, Brufen, Omperazol och Norflex. mot nackspärr, värk&inflammation, smärt&feberdämpning (Används vid reumatiska sjukdomar) och för magsår. Jag ska äta dom varje dag, men är väldigt slarvig så glömmer ofta.
 
> Jag försöker sluta röka. Men det är inte så jätte lätt när alla i mitt umgänge röker. Varit rökfri som högst i 7 dagar sen jag började röka på heltid. Detta är min tredje period jag försöker sluta.
 
> Jag bor 2-300 meter från skolan. Ändå så tycker jag det är långt dit och klagar över att jag behöver gå upp tidigt på morgornarna. Går oftast upp mellan halv och kvart i 8 om jag börjar kvart över 8. 
 
> Jag får sällan finnar. Dock har jag pormaskar lite överallt i ansiktet och i öronen haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback