huvudvärk.

Publicerad: 2012-10-04 i vardagen
 
Det känns som om hela mitt huvud är tömt på vatten. Jag har en sån fruktansvärd huvudvärk och i morse kunde jag knappt öppna ögonen. La ner det i en balja med varmt vatten och tog sen gurkor på ögonen, sen såg dom ut som nya!
 
På med lite smink sen iväg till skolan! datortekniken är as roligt, men känner mig lite utmobbad av min lärare dock, han driver med mig hela tiden.. Jag får la skylle mig själv om jag är trög och inte hänger med när han förklarar.
 
När skolan var slut gick jag hem och somnade i soffan, love life, hur skönt som helst. Nu ska jag snart iväg till smålandsstenar för cellgrupp med grabbarna.
 
Peace bro's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback