Summering av helgen.

Publicerad: 2012-10-07 i vardagen
 
Fredag: Jag skulle egentligen varit hemma och myst bara, men istället så blev det fest. Förfest hos Denise med henne, Ebbz, Catrin, Linus, Andy och Krille. Frammåt 9 någon gång åkte vi till Gnosjö, till emmie. Roligt i början men sen blev jag både arg och trött. Tog bussen hem vid kvart i 1. Somnade runt 2.
 
Lördag: Jobbade från 10-14, segt. Så fort jag kom hem somnade jag och hunden i soffan. Sov av och till fram tills klockan 6, dock jätteobekvämt eftersom hunden tog upp hela soffan, fetto. Mamma köpte en black&white från chili thai till mig till kvällsmat, bäst! Runt 10 halv 11 drog jag, Lovisa och Elin ner till Hampus. Bara det att Emma hade ringt och sagt att vi inte kommer så dom hade precis ringt taxi till parken när vi kom. Så 10 minuter efter så åkte vi med dom till parken. Chillade utanför lite, träffade lite folk sen drog vi hemmåt. Halv 12 var jag hemma. Drog på en skräckis och somnade i soffan. Vaknade vid 1 när syrran kom hem, gick upp och la mig. Vaknade vid 2 igen av att telefonen ringde, gick ut och mötte den onyktra själen så gick vi hem till mig och snackade all night typ. Somnade halv 6, soft.
 
Söndag: Vaknade halv 10 typ, gick upp vid 11, åt frukost. Ida kom och våldgästade mig och nu ska jag få med henne till Ica och köpa godis. 
 
Lam helg allt som allt, yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback