taken

Publicerad: 2012-10-14 i vardagen
 
Jag kom till Isabelle vid 11 innan och la mig direkt i sängen bredvid henne och Ebba. Där spenderade vi de närmaste två timmarna, bara låg och var arga på världen typ. Vid 1 tog jag och Ebba bussen hem och nu ligger jag i min underbara säng och kollar på Taken. Men jag var tvungen och pausa för alla ville just nu vara jobbiga på facebook och skriva till mig. Filmen är btw grymt bra, hört as mycket om den men aldrig kollat, så nu var det dags!
 
Jag måste bara dela med mig utav en sak. Jag ogillar fjortisar som står och skriker i samhället på kvällarna, eller i mitt fall i kväll busstationen. Uppmärksamhetssökande foshoe! Och ja, jag var säkert sån för nått år sen med, men jag kan fortfarande störa mig på det. Ush fy blä
 
Nu blir det PLAY på filmen igen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Var den bra? :) sammanfattning?

2012-10-18 @ 17:25:05
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback