Vad är det för dag idag?

Publicerad: 2012-10-30 i vardagen
 
Höstlovet är igång och jag vet inte vilken veckodag det är, känner mig lite lost. Men aja, så får det vara när man är ledig!
 
Igårkväll så drog så drog jag ut och mötte Ebba runt 6 snåret, tog ut pengar, gick till ica och sen vidare till Alexander där Issa va. Satt där och smådrack ett tag och gick sen vidare till Victor där det var lite folk. Satt där och softade till ungefär 2 då Henrik körde hem mig. Åt en himla massa mackor när jag kom hem och drack upp halva juicen sen somnade jag som en stock!
 
Nu ska jag Sebbe och Ebba till Forsheda, Ebba ska fixa sina naglar och jag och sebbe är världens bästa vänner som hänger med, peace dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback