Äntligen helg!

Publicerad: 2012-09-21 i vardagen
 
Finally. Jobbig vecka. Inte velat gå till skolan alls, men men, that's life! Ikväll blir det myskväll med tjejerna, välbehövligt! Är faktiskt inte sugen på att festa, för en gångs skull. Förra helgen var det hur skönt som helst att inte vara alkoholpåverkad! Så denna helgen blir nog helt nykter också så kör vi nästa helg i stället när det är chappen som gäller!
 
Och. Det är många som frågat hur det går med min träning. Jag har ju inte skrivit så mycket om den den senaste veckan. Och varför inte nu då? Jo, jag har inte orkat träna sen förra Onsdagen. Det är detta förbannade vädret. Vem vill ut och springa när det regnar? Inte jag i alla fall. Så jag ska samla ihop orken, sen ska jag börja gymma. Känner bara på denna lilla tiden hur mycket bättre jag mått de föregående 3 veckorna då jag tränat dagligen nästan.
 
Jappjapp, tråkigaste inlägget i världshistorien men det skiter jag i. Issa är påväg hit, sen kommer Ebba med. Denise och Kaisa kanske kommer senare när dom kommit hem från Jönköping.
 
Fina vänner. Bild från insparken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback