Fact

Publicerad: 2013-08-11 i vardagen
 
1. Hur gammal är du?
18 och ett halvt år.
 
2. Hur gammal känner du dig?
Oftast känner jag mig som typ 15. Alla tycker typ att jag ser ut som 15 därför har jag börjat känna mig som det, skit konstigt haha..
 
3. Vad har du gjort idag?
Sovit, spytt, ätit, kollat VM, dött lite. Ush, så bakfull som jag varit i dag har jag aldrig varit innan. Ingen alkohol på ett tag nu känner jag
 
4. Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Sommar, finns inget annat som kan slå det. Sol, värme, bad, ljusa kväller, vänner, ingen skola. Åh älskar sommaren.
 
5. Är du besatt av någonting?
Besatt och besatt. Nej det kan jag inte påstå.
 
6. Nämn fyra saker som man kanske inte vet om dig?
1. Jag är jävligt osäker på mig själv, även om jag försöker att inte visa det.
2. Jag har just nu 12 blåsor på mina fötter, mina skor hatar mig.
3. Jag har inte varit magsjuk sen julafton 2004. 
4. Jag är hemligt förälskad.
 
7. Hur vill du tillbringa din pension?
Jag vill inte leva så länge. 

8. Har du någon gång brutit ett ben?
Nej, aldrig.

9. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Magaluf
 
10. Vad är du på för humör just nu?
Trött, seg men endå glad.


11. Vilket är ditt favoritgodis?
Gllar knappt godis längre, blir alltid sugen men sen när jag väl äter det mår jag illa

 

12. Vilken är din favoritaffär?

Bershka, synd bara att den inte finns i Sverige.

 

13. Är du morgon- eller kvällsmänniska?

Inget av det, dagsmänniska. Jag är verkligen inte morgonpigg, men jag är också svintrött på kvällarna och vill sova tidigt.. Så mitt på dagen trivs jag som bäst.

 

14. Har du blivit sydd någon gång?

Nej, men borde blivit det i mitt ögonbryn när jag fick en hammar där när jag var 7.
 
15. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan?
Jag var den lyckligaste ungen på jorden med världens bästa familj och världens bästa vänner. Tror jag, tror att helvetet började något år senare när folk började mobba mig.
 
16. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Jag fick frukost på sängen för någon månad sen, det var rätt gulligt faktiskt.

17. Är du blyg?
Det beror precis på vilket humör jag är på, oftast så är jag inte ett sket blyg, men det beror helt på vilket humör jag är på och vilka människor som är runt omkring. Ibland kan jag vara blygast i europ.a
 
18. Vad heter du i andra namn?
Matilda.

19. Vill du gifta dig?
Nej, jag tror inte det. Tror inte på livslång kärlek och då är det onödigt att gifta sig. Tror bara att man kan älska någon livet ut, inte vara förälskad, vara kär. Och jag hadei nte kunnat leva med en människa som jag inte är kär i.

20. Har du, eller har haft, något smeknamn?
Ja, jag blev kallad Rydis hela högstadiet. Minirydh av min systers kompisar. Rydh av Lovisa. Men nu på Gymnasiet är det ingen som kallar mig det längre, nu är det bara Pinky som gäller.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback