Alla hjärtans dag?

Publicerad: 2013-02-14 i vardagen
 
Denna dag är säkert helt underbar om man har en oäka hälft, eller ah en äkta hälft med. Men folk som är lika ensamma som en möglig banan? Typ som jag? Vi tycker då att den här dagen är sjukt överskattad och vill helst slippa se alla tuttinuttiga par där ute. Så snälla, alla förälskade där ute låt bli facebook och instagram för en gångsskull, håll den här dagen för er själva!
 
Förra året var inte denna dagen så farligt då näst intill alla i min omgivning var singlar, märkte knappt av alls att det var dagen då alla förälskade trycker upp deras kärlek i alla singlars ansikte. Aja nu lämnar vi det, Min dag kommer i alla fall spenderas i sängen, med min sanna kärlek, sockret. Godis och glass kommer dagen spenderas med!
 
Ett blogginlägg från förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback