Onsdag, 30 Januari

Publicerad: 2013-01-30 i
 
Min skoldag har bestått av CSI NY, quizkampen, bra genomförd sånglektion och pizza på Happy time.
 
Efter sista lektionen stannade jag dock kvar i skolan då några i min klass och några från estetettan skulle ha en liten minikonsert för fransmännen som åker tillbaka till Frankrike i morgon, så en liten hejdåkonsert typ. Jag var alltså kvar i skolan ungefär 4 timmar mer än vad jag behövde, men det var lugnt för det bjöds på bra musik och härligt sällskap. Och några goa köttbullar med.
 
Kom hem för en timme sen och har både hunnit köra ett styrkepass och tagit en tugga mat. 
 
btw, jag fyller 18 om 20 dagar men är sjukligt dålig på körkortsteori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback