Lördag.

Publicerad: 2013-01-05 i vardagen
 
Jobbade 10-6 igår, drog ut och sprang direkt. 3,5km sen styrka efteråt. Jag mådde hur bra som helst efteråt. Och som grädden på moset så hände en till sak på kvällen som toppade dagen.
 
Jag drog på fest, nykter eftersom jag skulle jobba idag. Men så tänkte jag ta en cider och eftersom jag skulle ta en cider så kunde jag röka. Efter två bloss och två klunkar fick jag as dåligt samvete för att jag rökte, så släckte den och gick in. Jag är hur stolt som helst över mig själv! En bra dag helt enkelt!
 
Jobbat idag med, 10-2, sista jobbdagen!!! Eller, ska jobba eftermiddag måndag och tisdag med, men ingen hel dag kvar. Har nyss ätit och ska bara smälta maten sen ska jag ut och springa en sväng. Ikväll blir det förhoppningsvis fest med goda vänner, behövligt efter en hel veckas jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback