Random xx

Publicerad: 2013-01-19 i vardagen
 
SENASTE:
Personen du tänkte på?: Adam
Personen du kramade?: Alle
Personen som sov i din säng?: Jag, men förutom mig så mampe 
Personen du skrev med på Facebook?: Filip
Personen du var med?: Massa människor i går i ss!
Maten du åt?: jordgubbsfil och kalaspuffar,mums
Gången du spydde?: När jag satte en popcornkärna i halsen förra helgen haha

KOMPISAR:
En kompis du saknar: Veronica
En kompis du älskar riktigt mycket: Mina tjejkompisar
En kompis du glidit ifrån: Lovisa
En kompis du kommit nära: Ebba och jag har blivit som bill och bull typ

RANDOM:
Stänger du av mobilen när du sover? Nej
Biter du på naglarna?: Nej
Har du kysst en polis?: Nej
Har du någonting att dölja?: Det har vi alla
Kan du baka bröd?: Verkligen inte, blir torrt som tusan
Vet du hur man frostar av en frys?: Nej

UTSEÉNDE:
Hårfärg: Ljusbrun
Ögonfärg: blå
Längd: 168
Skostorlek: 36-38.
Ålder: 18 om exakt en månad.

KÄRLEK:
Har du en kille/tjej just nu?: Nej
Gillar du någon?: Inte som mer än vän nej.
Vem?: -
Har du haft många förhållanden? Nej inte ett enda.
Vad har du på dig nu?: trosor och t-shirt

VEM:
Vem är i rummet med dig? Min bebis
Vem fick du senast sms av? Alle
Vad stog de i det smset? <3<3
Vem tänker du på nu? Alle ba för jag läste våra sms haha
Vem ringde dig senast? Issa
Vems hus var du senast i? Mitt
Vem önskar du var med dig nu? En myskompis, lätt 
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Alla dessa jävla attentionswhores

VAR:
Var går du i skolan? Gislaved
Var är din telefon? på min mage haha
Var är din mamma? i lägenheten
Var sover du? I sängen?
Var handlar du mest? Ica is my best friend
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? haha där jag red för sådär 10 år sen
Vart åkte du senast bil? hem från smålandsstenar
Var i ditt rum är du? i sängen

VAD:
Vad drack du senast? Juice mums
Vad är det för färg på dina byxor? har inga på mig hhi.
Vad är den närmaste saken som är blå? Pippis t-shirt på mitt täcke haha
Vad gillar du mest med skolan? Oasen
Vad har du på fötterna? tår
Vad är din favorit färg? rosa
Vilken film såg du senast? gullivers resor.
Vad hör du just nu? datorns fläkt

HAR DU NÅGONSIN:
Sovit i en annan säng? Ja.
Kört över hastighetsgränsen? ja hihi badass
Målat om ditt rum? nej men tapetserat
Dansat framför en spegel? Varje dag!
Stulit pengar från en kompis? Nej.
Varit i slagsmål? Ja.
Smugit ur ditt hus? Ja.
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja
Älskar du någon nu? Ja.
Saknar du någon? Ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är adam?

2013-01-19 @ 19:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback