svar på kommentar

Publicerad: 2013-01-31 i good to know
 
Helt ärligt? Jag har ingen aning. Jag är ingen träningsexpert av något slag. Men gissa kan jag alltid göra? Jag tror det hjälper, men inte helt. Jag tror inte man får platt mage bara av att träna, jag tror man måste äta nyttigt med, inte äta pizza och annan skräpmat flera gånger i månaden som en viss Sara Rydh gör. Men visst, plattare blir den nog med all säkerhet, så länge man har tålamod! Som jag inte heller har haha.
 
Fråga din idrottslärare eller sök runt på google, där får du med säkerhet bättre svar än från mig.
 
Och om det nu är någon träningsexpert eller någon som kan mycket om träning som läser min blogg, kommentera vettja! Jag skulle gärna vilja veta, likaså mina läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är heller ingen expert på träning, men jag har pratat med instruktören på gymmet. Vill man ha platt mage gäller inte bara magträning utan man bör träna hela kroppen. Tränar man bara mage måste man göra rygglyft för att få en rak hållning. Bra mat är också bra, och bäst efter träning är som sagt protein :)

Svar: Tack för svaret!
Sara Rydh

2013-02-09 @ 09:31:37
URL: http://fridaynight.blogg.se
Postat av: Zyzz

Ja det räcker, men för att få platt mage så måste man sköta kosten som du säger. Man kan vara ute och gå i flera timmar men magen kommer inte bli plattare om man äter som en gris :)

Svar: Tack för svaret!
Sara Rydh

2013-02-10 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback