Torsdag.

Publicerad: 2013-01-10 i vardagen
 
Lugn skoldag, soft. Bra idrottslektion, bra religion lektion men framförallt, RIKTIGT BRA KÖRLEKTION! Jag var ju hur nervös som helst. Men hans första mening efter vi hälsat på varandra var, Jag ser att du kan köra. Då släppte att och det gick hur bra som helst. Tvekar inte en sekund på att jag kommer klara körkortet nu. 
 
Efter skolan så hängde Josef och Maffe med mig hem så drog vi ner och handlade mat osv. Gick hem, tog en  tupplur, lagade mat, sen kom Jesper med så åt vi och snackade om allt mellan himmel och jord. Dom drog precis och nu sitter jag här med mitt plugg i högsta hugg. Gjort en fråga på min datorteknikuppg, förstår inte resten så jag låter det ligga på is ett tag.
 
Idag har jag inte sprungit då jag hade idrott istället, tyckte det räckte. Nu blir det ett avsnitt av CSI NY sen sängen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback