Måndag

Publicerad: 2013-06-11 i vardagen
 
Jag bjuder på en bild från studentfesten på sigges.
 
Jag kom nyss hem från jobbet, jobbat sen 3, packat nytt lass och sånt. På lördag börjar jag mitt sommarjobb. Ja, ni hörde rätt. Jag, Sara Rydh är inte arbetslös i sommar. Jag börjar på Lördag sen är jag inte hemma på resten av sommaren praktiskt taget. Så himla skönt, så nu är detta med pengar inte ett problem längre, gött. Så nu kanske jag kan genomföra alla mina planer jag har efter sommaren!
 
Först ska jag utomlands i slutet av sommaren med mina homeboys. Sen blir det Los Angeles troligtvis, checka balklänning osv, jag håller tummarna!! Åh vad jag saknar utomlandet. Inte varit ifrån Sverige på över ett år. Jag är inte riktigt hel känner jag, behöver komma bort. Så nu när pengarna är löst så kan inget stoppa mig, GRYMT! 
 
Yäyä, slutar skolan på Torsdag, gott. I morgon blir det fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback