Godmorgon guys

Publicerad: 2013-03-03 i vardagen
 
Jag har då haft en händelserik helg på jag säga. Eller? Igår blev det först scooby do med chips och choklad (3chips och en bit choklad rättare sagt) sen sket jag i livet och gick och la mig i sängen och somnade till en annan film, what to expect when you're expecting, sjukt bra fram tills jag somnade iaf! Ska ta och kolla klart på slutet nu.
 
En helg utan ens en fest i åtanke, fy fanken vad skönt. Dock så kommer de la bli så att när jag väl är festsugen så finns det INGEN fest bara för att de denna helg har funnits över 6 st att välja mellan, min vanliga otur!
 
Anyway, so long gay boys, take a chillpill!
Tänkte bara ta och visa en av mina födelsedagspresenter, en epa. Fick den av Catte, Emmie och Nettz, fett fin! Så nu behöver jag minsann ingen bil, kan glida runt i min epa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback