woopwoop disco untz

Publicerad: 2013-03-10 i vardagen
 
Igår var en bra kväll, till en början. Den började med Bio tillsammans med John och Emmie, sen drog vi och fixade lite saker, mötte upp Ebba och Philip och drog till Higgings för att fira henne! Sven och André kom lite senare också. Drog vid 1, Ebba Och philip drog hem, jag och resten åkte en sväng och bilsurfade fram tills vi hittade efterfest. Kvällen slutade med att jag fick ringa min bror, annars hade kvällen slutat riktigt illa för antingen mig eller den andre killen, antagligen för mig eftersom de va 2 mot 7 typ. 
 
Hade inte tänkt röra mig ur fläcken idag, sen kom jag på att jag har en uppsats att skriva, inte helt okej. Sen ska jag nog gå på gospelkören ikväll också, om jag hinner! Ska försöka få med Ida med. Ha en bra ångestsöndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback