Ett, två, tre, åtta.

Publicerad: 2014-01-20 i vardagen
 
Jag blir så frustrerad när jag läser andras bloggar. Jag blir arg för att andra skriver bättre, tar snyggare foton och lägger ner mer tid på sin blogg än vad jag gör. Älskar att läsa bloggar, hatar att läsa tråkiga bloggar, vilket min är. .
 
Anyway, lyckades faktiskt plugga lite innan. Fick min femte uppsats som ska vara klar innan lovet idag med, men den lät rätt lätt så förhoppningsvis så går den rätt fort att göra! Städat har jag också hunnit med att göra idag. Shit vilken produktiv dag! Dock farar jag för morgondagen. Först skola, sen jobb direkt, sen träna och sen plugga. Och någonstans där emellan ska jag hinna äta också, helst innan Paradise hotel börjar med. Jag blir lite skräckslagen faktiskt när jag har så tajt schema, men jaja, det får jag la räkna med nu när jag har tagit tag i skolan och ska börja träna och allt, inte tid för mycket annat! 
 
Aja, nog tjötat, bjuder på två bilder på mig och Claar också, bara för att!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback