Torsdagkväll på Malta

Publicerad: 2015-01-29 i vardagen
 
Hola.
 
Vad har hänt på Malta idag då? 
Frukost i solen, standard morgonrutin här. Sen bar det av till mitt gamla jobb för att fixa lite papper och säga hej, kul att träffa dom igen! På hemvägen blev det även en tripp till mataffären, blev blandannat lite kött till middagen i morgon, det är ju trots allt Fredag! Det blev även en snabbsväng förbi den svenska mataffären för lite svensk dipp och lite svenska chips, här är det ingen beachdiet direkt.
 
Hela eftermiddagen har vi dock bara legat inne och kollat på the big Bang theory, as usual. 
 
I morgon blir det som sagt först fin köttmiddag och sen blir det förhoppningsvis lite vin med
 
Felix, inte träffat honom sen jag kom ner igen så det ska bli kul! 
 
Nu ska jag återgå till mina jordnötsringar, hoppas ni har det gött hemma i snön.
 
 
Sååå sugen på att tatuera mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback